مجله آسانسور پله برقی 1401

ساخت وبلاگ

برنامه ریزی آسانسور بخش حیاتی بسیاری از پروژه های ساختمانی است، اما معمولاً در خط مقدم ذهن توسعه دهندگان یا معماران نیست. فروش آسانسور در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بهترین طراحی آسانسور را برای پروژه خود پیدا کنید و از عملکرد مناسب ساختمان اطمینان حاصل کنید.آسانسورها وجه اشتراکی با دیگر فناوری های حیاتی اما غیرقابل چشم پوشی در زندگی ما دارند: ما آنها را بدیهی می دانیم. اما، درست مانند اینترنت یا آب گرم خانه شما، وقتی آسانسورها به درستی کار نمی کنند، ما به سرعت اذیت می شویم.

از آنجایی که آسانسورها اغلب قهرمانان نادیده گرفته ساختمان هستند، احتمالاً برای طراحی خوب آسانسور تحسین زیادی دریافت نخواهید کرد. با این حال، مهم است که به فرآیند طراحی با دقت نزدیک شوید تا همه عناصر ساختمان مانند یک تیم خوب با هم کار کنند.

چرا ایجاد پلان آسانسور سخت است؟

به زبان ساده، زیرا طراحی آسانسور نیازمند توجه سطح بالایی به جزئیات است. طراحی آسانسور مناسب بسته به اندازه و نوع ساختمان متفاوت است. صدها تصمیم باید گرفته شود. یک بیمارستان ممکن است به آسانسورهای مجزا برای بیماران و کارکنان تسهیلات نیاز داشته باشد. ساختمان‌های بلند به آسانسورهای سریع و عریض نیاز دارند تا ترافیک را روان نگه دارند. آسانسورهای کشتی‌های کروز باید بتوانند در برابر سقوط و غلتیدن کشتی ناشی از آب و هوای بد مقاومت کنند. و به همین ترتیب پیش می رود; هر ساختمان دارای چالش هایی است که آسانسور باید بر آنها غلبه کند.

مزایای درست کردن آن چیست؟

یک پلان آسانسور خوب به یک ساختمان کمک می کند تا کارآمد و ایمن کار کند. آسانسورهایی که به خوبی طراحی شده اند نیز ظاهر و احساس کلی یک فضا را تکمیل می کنند. این بدان معناست که مسافران هنگام حرکت در ساختمان و استفاده از آسانسور از یک تجربه بدون درز لذت می برند.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 103 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 16:23

برای اطلاع از وسایل ایمنی و مراحل نحوه رسیدگی به خطرات با سازنده آسانسور تماس بگیرید. اگر شکافی به عمق چهار اینچ وجود داشته باشد، فروش آسانسور در صورت وقوع حادثه می توان آنها را مسئول دانست.

همچنین اگر شما یا عزیزتان در داخل یا نزدیک آسانسور آسیب دیدید، ممکن است نیاز به استخدام یک وکیل آسیب شخصی داشته باشید. هنگامی که یک موقعیت به درستی مدیریت نشود، عواقب آن می تواند کشنده باشد. Claggett & Sykes دفاتری در لاس وگاس و رنو دارد و مهم نیست که در نوادا در کجا زندگی می کنید می تواند به شما کمک کند.

نکات ایمنی آسانسور برای والدین

والدین بدون استرس ناشی از آسانسورها به اندازه کافی سخت است. در اینجا چند نکته ایمنی وجود دارد که می توانید برای ایمن نگه داشتن فرزندان خود از خطرات یا حوادث احتمالی در نظر داشته باشید:

به فرزندان خود بیاموزید که سعی نکنند آسانسور را با دست باز و بسته نکنند و از دکمه های علامت گذاری شده برای "باز کردن" یا "بستن" استفاده کنند.

هنگامی که فرزندان خود در اطراف آسانسور هستند، به خصوص کودکان نوپا مراقب آنها باشید.به فرزندان خود بیاموزید در صورت گیر افتادن در کابین آسانسور بمانند و کمک بخواهند. اگر کودکی دارید که به طور منظم به تنهایی سوار آسانسور می شود، در نظر بگیرید که به او تلفن همراه بدهید تا در مواقع اضطراری با کمک تماس بگیرند.

در صورت وقوع آتش سوزی در ساختمان از آسانسور استفاده نکنید. به جای آن به سمت پله ها بروید.صرف نظر از سن، همیشه مراقب قدم های خود باشید که داخل و خارج شدن از آسانسور همچنین به یاد داشته باشید که صاحبان ملک به بازدیدکنندگان خود وظیفه مراقبت دارند، خواه آن ملک یک تجارت باشد یا یک خانه خصوصی. اگر شما یا فرزندتان در داخل یا نزدیک آسانسور آسیب دیدید، ممکن است دلایلی برای ادعای مسئولیت در محل داشته باشید. اگر آسیب ناشی از نقص طراحی یا ساخت، یا عدم هشدار در مورد خطرات احتمالی باشد، ممکن است سازنده مسئول باشد.

 

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 86 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 16:55

طبق بخش 3003.2، آسانسورهایی که به منبع برق آماده به کار متصل هستند باید با عملیات فراخوان اضطراری فاز I و عملیات اضطراری فاز II داخل کابین ارائه شوند. فروش آسانسور همه آسانسورها باید مجهز به کلید استاندارد آسانسور مطابق با قوانین بین المللی آتش نشانی باشند.

سیستم های پوشش رادیویی پاسخگوی اضطراری

سیستم های پوشش رادیویی پاسخگوی اضطراری مشکلات پوشش رادیویی را که گاهی اوقات پاسخ دهندگان اضطراری هنگام حضور در ساختمان با آن مواجه می شوند، کاهش می دهند. ساخت و ساز ساختمان و اجزاء آن می تواند بر توانایی برقراری ارتباط صحیح با دیگران در طول پاسخ تأثیر منفی بگذارد. آتش نشانی را تصور کنید که به مکان خاصی در یک ساختمان می رسد، متوجه می شود که به حمایت یا کمک اضافی نیاز دارد و به دلیل پوشش ضعیف نمی تواند ارتباط برقرار کند. الان موضوع را دیدید؟ سیستم پوشش رادیویی پاسخگوی اضطراری، اثربخشی عملیاتی مورد نیاز را در هر زمان تامین می‌کند و خطر عدم ارتباط را در مواقع اضطراری از بین می‌برد.

این موضوع در چند سال گذشته به حدی افزایش یافته بود که قوانین بین‌المللی ساختمان اکنون به پوشش مناسب برای سیستم‌های ارتباطی پاسخگوی اضطراری دو طرفه در ساختمان در تمام ساختمان‌های جدید مطابق با بخش 918.1 نیاز دارد.

سیستم های کنترل دود و تهویه

تحقیقات و مطالعات نشان می دهد که اکثر مرگ و میرها در حوادث مربوط به آتش سوزی به دلیل سوختگی یا آتش سوزی واقعی نیست، بلکه ناشی از استنشاق دود است. خطرات مربوط به دود بسیار فراتر از سمی بودن است. آنها می توانند به دلیل گرما به ریه ها آسیب وارد کنند، در حالی که سرنشینان در حال تلاش برای تخلیه هستند خطرات دید ایجاد کنند و یک لایه اضافی وحشت ایجاد کنند. سیستم های کنترل دود می توانند به صورت مستقل یا سیستمی متشکل از چندین جزء باشند. سیستم‌های کنترل دود و تهویه را می‌توان برای کاربردهای مختلف طراحی کرد که می‌توانند دود ناشی از نواحی خاص مانند فشار راه پله‌ها را مهار و کنترل کنند یا یک سیستم حذف ایجاد کنند.

دود خطرناک را حذف کنید و آن را به طور کلی از ساختمان خارج کنید. این سیستم ها می توانند هر دو سیستم تهویه مکانیکی و طبیعی باشند.

 

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 12:00

آسانسور پیاده رو یکی دیگر از انواع آسانسور است که عمدتاً برای جابجایی بار نیز حمل می شود. این نوع آسانسور عمدتاً برای جابجایی مستقیم مواد استفاده می شود. فروش آسانسور اگر با بارگیری و تخلیه کار دارید، آسانسور پیاده رو برای شما ایده آل خواهد بود. این کار باعث کاهش بار و انتقال ایمن کالا، تجهیزات سنگین یا ابزار از یک طبقه به طبقه دیگر می شود. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه با ارزش شما می شود. بهترین نوع آسانسور پیاده رو را انتخاب کنید و هم اکنون آن را نصب کنید! هزینه نصب نیز نسبت به انواع دیگر آسانسور حداقل است. اگر به دنبال آسانسور پیاده رو با کیفیت هستید، ما را انتخاب کنید. ما یکی از بهترین شرکت های تولیدی هستیم که اکنون آسانسورهای پیاده رو با کیفیت برتر را ارائه می دهیم! اگر ما را انتخاب کنید، انواع آسانسورهای مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد!

بالابر استیج

سیستم های استیج لیفت امکان حرکت آرام آرام و پشتیبانی پایدار از صحنه ها، ارکسترها، تجهیزات و سکوهای صندلی را فراهم می کند. با ترکیب قدرت و سازگاری، سیستم های بالابر کارآمد و قابل اعتماد هستند. مراحل هیدرولیک امکان بالا بردن بخش هایی از صحنه، کج کردن یا حتی تکان دادن آنها را برای مثال، حرکت یک کشتی فراهم می کند. همه این مکانیسم ها به امکانات پشت صحنه بزرگتر، برج های بلندتر، عمق و عرض بیشتر مراحل و افزایش فشار کاری نیاز داشتند. مناطق ساختمانی زیادی وجود دارد که افراد ممکن است همیشه از این نوع آسانسور استفاده کنند. بهترین نوع بالابر استیج را بنا به نیاز خود انتخاب کنید. بهترین معامله را از طریق ما انتخاب کنید و از کیفیت مطمئنی برخوردار شوید.

آسانسور وسیله نقلیه

آسانسور خودرو یکی دیگر از بهترین انواع آسانسور است و این نوع آسانسور برای کارخانه های تولید وسایل نقلیه یا مناطق گاراژ مناسب است. با استفاده از این نوع آسانسور می توانید به راحتی وسیله نقلیه را بدون مشکل بالا و پایین کنید. این نوع آسانسور از نوع بسیار سخت و سنگین است. همچنین باعث افزایش کارایی خواهد شد. باعث کاهش هزینه های انرژی خواهد شد. همچنین به کاهش نویز الکترومغناطیسی کمک می کند. برای آسانسورهای وسایل نقلیه، شما به تعمیر و نگهداری مناسب نیاز ندارید. این نوع آسانسور برای بالا و پایین رفتن وسیله نقلیه نیز مناسب است و کاملاً ایمن است. بهترین نوع آسانسور وسیله نقلیه را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 20:31

از تاسیسات و محصولات اولیه گرفته تا ارتقاء و آپشن ها، قرار دادن آسانسور در خانه شما ممکن است مقرون به صرفه تر از آنچه فکر می کنید باشد. فروش آسانسور چیزهای زیادی برای نصب آسانسور خانگی وجود دارد، از کابین و وسایل سیگنال گرفته تا واحدهای پمپاژ و کنترلرها. قیمت نهایی آسانسور شما با عوامل زیادی متفاوت است، مانند نوع آسانسوری که نصب می کنید، اندازه خانه شما، کیفیت مواد و قطعات و منطقه ای که در آن زندگی می کنید.در اینجا یک چک لیست سریع وجود دارد که چگونه می توانید تصمیم بگیرید که آیا زندگی کمکی یا پیری در محل برای شما بهترین است.

زندگی کمکی

انتخاب تسهیلات زندگی کمکی مزایای زیادی دارد. اگر مشکلات حرکتی و خطرات سقوط نگران کننده است، زندگی در چنین تأسیساتی تجهیزات و تغییراتی را که برای احساس امنیت در زندگی روزمره نیاز دارید به شما می دهد. در صورت نیاز، کسی همیشه در کنار شما است تا به شما کمک کند، شما مجبور نیستید از چمن کاری خود نگهداری کنید و به تعمیرات خانه بپردازید، اگر بخواهید می توانید تمام وعده های غذایی خود را برای شما آماده کنید، و می توانید برای تقویت اجتماعی خود با دیگران ارتباط برقرار کنید. قرارگیری در معرض.

روی دیگر سکه، شما باید خانه ای را که ممکن است چندین دهه دوست داشته اید در آن زندگی کنید را بفروشید و ممکن است بخشی از استقلال خود را از دست بدهید.

پیری در جای خود

برخی دیگر ترجیح می دهند در خانه های خود بمانند و تغییراتی در مناطق خاصی ایجاد کنند تا بتوانند با خیال راحت تردد کنند اما مجبور نباشند آسایش خانه خود را ترک کنند. مقاوم‌سازی خانه می‌تواند راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر از فروختن خانه و خرید چیز جدید باشد. چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید برای سهولت در رفت و آمد به خانه خود اضافه کنید، مانند آسانسور پله‌ای، که صندلی‌ای است که در امتداد ریل به سمت راه پله شما حرکت می‌کند، یا حتی یک آسانسور مسکونی که می‌تواند شما را به سرعت بین طبقات بیاورد. به آسانی.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 15:39

1-وزنه تعادل: در سمت دیگر کابل فلزی یک وزنه فلزی قرار دارد که تقریباً به اندازه وزن آسانسور در نیمه پر است. این برای متعادل کردن وزن کابین آسانسور است فروش آسانسور و در نتیجه انرژی مورد نیاز برای راه اندازی آن را به حداقل می رساند.

2-کابل ها

همانطور که گفته شد، کابین آسانسور توسط کابل های متعدد از طناب فلزی بسیار قوی که به هم پیچیده شده اند پشتیبانی می شود. آنها به اندازه کافی قوی هستند که حتی اگر یکی از آنها بکوبد، آسانسور به فنا نمی افتد. اما اگر همه کابل ها بشکنند چه؟ خوب، آسانسورها فقط در هوا روی طناب های فلزی معلق نیستند. آنها همچنین توسط ریل های راهنما در کناره های آسانسور در جای خود ثابت می شوند. و همچنین یک سیستم ضامن دار برای ایمنی بیشتر وجود دارد. این سیستم ایمنی توسط Elisha Graves Otis در سال 1860 اختراع شد. هر خودرو بین دو ریل راهنمای عمودی با دندانه‌های فلزی محکمی که تا انتها روی آن‌ها تعبیه شده بود، حرکت می‌کرد. در بالای هر خودرو، یک مکانیسم فنری با قلاب های متصل وجود داشت. اگر کابل پاره می شد، قلاب ها به سمت بیرون می آمدند و به دندانه های فلزی در ریل های راهنما گیر می کردند و ماشین را به طور ایمن در موقعیت قفل می کردند.

3. موتور الکتریکی و سیستم ترمز

با فشار دادن دکمه، موتور فعال می شود. هنگامی که موتور به یک طرف می چرخد، شیار آسانسور را بالا می برد. هنگامی که موتور به سمت دیگر می چرخد، شیار آسانسور را پایین می آورد. چرخ، موتور و سیستم کنترل همه در یک اتاق ماشین در بالای چاه آسانسور قرار دارند.

4. سیستم های ایمنی

جدا از سیستم ایمنی جغجغه ای که در بالا ذکر شد، تنظیم کننده های سرعت (برای کنترل سرعت آسانسور) و بافرهای هیدرولیک یا فنر گازی نیز برای به حداقل رساندن آسیب ضربه در صورت خرابی وجود دارد.

واقعیت جالب: در مواقع بحران آسانسور، امن ترین مکان اغلب درست داخل آسانسور است!

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 16:13

آسانسورهای کششی، دنده ای یا بدون چرخ دنده، از طریق سیستم قرقره، طناب و وزنه تعادل کار می کنند. وزنه های تعادل بالابر باعث می شود که کابین با مصرف انرژی کمتری بلند شود فروش آسانسور. در ساختمان‌های قدیمی معمولا موتورخانه را روی پشت بام ساختمان می‌بینیم که سیستم عامل (MR) در آن قرار داشت در حالی که امروزه معمولاً در داخل شفت (MRL) قرار می‌گیرد.

در اینجا نحوه کار آن آمده است:

هنگامی که وارد کابین آسانسور می شوید و دکمه را فشار می دهید، طناب های فولادی قوی شروع به حرکت در خارج از واحد می کنند. این طناب ها روی شیارهایی که دارای شیارهای تعبیه شده است می چرخند. این شیارها به شیار اجازه می‌دهد تا چسبندگی محکمی روی کابل‌ها داشته باشد. کابین و وزنه تعادل همدیگر را متعادل می‌کنند و اجازه می‌دهند وزن هنگام فعال شدن کاهش یابد. این وزنه تعادل انرژی را ذخیره می کند و به کابین اجازه می دهد در جهت انتخاب شده حرکت کند.

یکی دیگر از انواع رایج آسانسور، آسانسور هیدرولیک است. آسانسورهای هیدرولیک از پیستون و پمپ استفاده می کنند. پیستون به آسانسور وصل شده و واحد پمپاژ در یک اتاق ماشین جداگانه قرار دارد. هیدرولیک به کابین اجازه می دهد تا به آرامی و بی صدا حرکت کند.

آسانسورهای هیدرولیک به شرح زیر عمل می کنند: یک پیستون به آسانسور در بالابر متصل است. ماشین آلات مجاور واحد پمپاژ را در خود جای داده است. هنگامی که آسانسور را فعال می کنید، سیستم هیدرولیک سیال تحت فشار را به یک سیلندر منتقل می کند، جایی که پیستون را برای صعود حرکت می دهد. هنگام فرود، سیستم سیال را به داخل مخزن خود برمی گرداند که به کابین اجازه می دهد بدون تکان یا توقف به سمت پایین حرکت کند. مزایای اصلی هر نوع آسانسور مزایای بالابر کششی MRL

آسانسورهای مکانیکی بیشترین درصد آسانسورهایی هستند که امروزه وجود دارند. آنها را بیشتر در ساختمان‌های با ترافیک متوسط ​​تا زیاد مانند ساختمان‌های تجاری بزرگ و خدمات عمومی خواهید یافت، زیرا می‌توانند افراد بیشتری را با سرعت بالا حمل کنند.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 143 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 15:35

برای جلوگیری از خوردگی آسانسور را در طول استفاده و ذخیره سازی به طور مرتب روغن کاری کنید. از گریس پایه لیتیومی چند منظوره با قوام شماره 1 یا 2 یا روان کننده ای که مطابق با MIL-SPEC-A907E باشد، فروش آسانسور فشار شدید استفاده کنید.

** هنگام گریس زدن پین ها، حتماً گریس را پمپاژ کنید تا از دو انتها خارج شود.**

ما توصیه می کنیم آسانسور را همانطور که در نمودار اقدامات / معاینات دوره ای در زیر توضیح داده شده است نگهداری کنید. نمودار تعمیر و نگهداری ابزار MRA

بازرسی 6 ماهه

هر 6 ماه یک بازرسی کامل NDT (تست غیر مخرب) از تمام اجزای حامل بار اولیه باید طبق تعریف سازنده انجام شود، علاوه بر بررسی های روزانه مشخص شده در بالا.

قطعات تعویضی

در آسانسورهای KET فقط باید از قطعات ساخت KET استفاده شود.

پس از مشاهده قطعات آسیب دیده، باید با Keystone تماس بگیرید تا با یک نماینده فروش صحبت کنید. برای بحث و سفارش قطعات مناسب. مهم است که به یاد داشته باشید که یک بازرسی بصری معمولی ساده می تواند صدها هزار دلار در طول عمر دکل شما پس انداز کند و مهمتر از همه به شما کمک می کند تا تیم خود را ایمن نگه دارید.

ابزارهایی که می توانید به آنها اعتماد کنید؛ چرا استانداردهای API مهم هستند | ابزارهای انرژی کی استون صدور گواهینامه مجدد آسانسورهای سری SLX جانبی هدف از تأیید مجدد تأیید و مستندسازی است که وضعیت و ویژگی های تجهیزات در ضوابط پذیرش و الزامات مشخص شده در کدها و استانداردهای شناخته شده است.

فرآیند تأیید

فرآیند تأیید، مراحل انجام شده برای تأیید مجدد تجهیزات را مستند می کند و بر اساس شواهدی است که نشان می دهد این تجهیزات قادر به کار مطابق با هدف است.

چرا آسانسور خود را مجدداً تأیید کنید؟

صدور گواهینامه مجدد آسانسور نه تنها برای اطمینان از تداوم عملیات روزانه و ایمنی کارکنان شما کار خوبی است، بلکه می تواند به شما در جلوگیری از پیگرد قانونی در صورت بروز حادثه کمک کند. شما باید با سازنده آسانسور خود صحبت کنید تا جدول زمانی تأیید مجدد توصیه شده و جزئیات مربوط به فرآیند را دریافت کنید.

آسانسورهای سری SLX درب جانبی Keystone

درب جانبی کیستون سری SLX

بارهای بارگیری 65، 150، 250 و 350 تن و در اندازه های 3 1/2 اینچ تا 20 اینچ است. گوش‌های SLX 150، 250 و 350 تنی طوری طراحی شده‌اند که آسانسور می‌تواند آزادانه در قفسه‌ها در هنگام برداشتن یا گذاشتن لوله بچرخد.ما همه آسانسورهای خود را طوری طراحی و ماشینکاری دقیق می کنیم که تمام استانداردهای API را رعایت کرده و از آنها فراتر رود، با KET و مونوگرام API که بر روی تجهیزات ما حک شده است، می توانید مطمئن باشید که تجهیزات درجه یک را با قیمت رقابتی، ساخت ایالات متحده آمریکا دریافت می کنید.

مشتریان پس از خرید، گواهی آزمایش بار، MPI، و گواهینامه‌های مواد و عملیات حرارتی همراه با بسته‌های داده خود را دریافت می‌کنند.

آسانسورهای حفاری کیستون

KET تولید کننده پیشرو در آسانسور لوله مته است. ما همه آسانسورهای خود را برای برآورده شدن و فراتر از استانداردهای API طراحی و ماشینکاری می کنیم، با KET و مونوگرام API که بر روی تجهیزات ما حک شده است، می توانید مطمئن باشید که تجهیزات درجه یک را با قیمت رقابتی، ساخت ایالات متحده آمریکا دریافت می کنید.

  • خط کامل آسانسور KET شامل
  • آسانسورهای شانه مربعی
  • آسانسورهای گلوگاه
  • آسانسورهای نوع لغزنده
  • لغزش سوراخ باریک برای آسانسورهای نوع لغزشی
  • آسانسورهای تک مشترک

آیا می‌خواهید درباره آسانسورهای حفاری سری SLX درب جانبی Keystone یا قطعات جایگزین بیشتر بدانید؟

درباره ابزارهای انرژی کیستون

LOGO PNG MB Best-1

کیستون انرژی تولز سازنده ای با بیش از پنجاه سال تجربه ترکیبی در طراحی، ساخت و ارائه ابزارهای میدان نفتی با کیفیت بالا، از جمله آسانسور، لغزنده، قالب و درج، قالب انبر، گیره ایمنی، راهنماهای چاقو، دریچه های شناور لوله مته، بافل است. صفحات، کشنده‌های دریچه شناور، سوراخ‌های چرخان موش، و بلوک‌های انبر.

کیستون با استفاده از جدیدترین مدل‌سازی سه بعدی برای طراحی محصول و با حفظ پیشرفت‌های سریع در فناوری ساخت و استانداردهای تضمین کیفیت، قادر است معتبرترین محصولات موجود در بازار امروز را تولید و تولید کند.

 

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 86 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 14:25

به عنوان یک رهبر فناوری در راه حل های شهری نوآورانه برای شهرهای هوشمند فردا، سیستم نصب رباتیک شیندلر برای آسانسورها، هوش مصنوعی را با فناوری آسانسور زوج می کند تا امکان نصب ایمن و فروش آسانسور دقیق آسانسورها را فراهم کند و راه را برای اتوماسیون و دیجیتالی شدن بیشتر در صنعت آسانسور هموار کند.

سیستم نصب رباتیک برای آسانسورها سیستم نصب رباتیک برای آسانسورها سیستم‌های رباتیک برای روش‌های خودکارسازی بسیاری از وظایف تکراری و فیزیکی سخت‌گیرانه صنعت ساخت‌وساز اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کنند.

سیستم نصب رباتیک برای آسانسورها با ربات خودگردان و خود بالارونده خود، چاه آسانسور را برای اندازه گیری دقیق و سوراخ کردن سوراخ ها با دقت بیشتر در دیوارهای بتنی طی می کند و پیچ های لنگر را برای نصب ریل های راهنما برای آسانسورها تنظیم می کند. مزایای مشتری شامل افزایش دقت، نصب با کیفیت بهتر و ایمنی و شرایط کاری بیشتر است.

دیجیتالی شدن قابلیت های سیستم نصب رباتیک برای آسانسورها را با بهبود توانایی آن در ثبت اقدامات انجام شده توسط سیستم رباتیک و تبادل خودکار داده ها با مدل های دیجیتالی ساختمان ها گسترش می دهد. این فناوری نوآورانه اخیراً در فهرست نهایی جایزه نوآوری 2019 از شورای ساختمان های بلند و زیستگاه های شهری قرار گرفت.

اگر به دنبال استفاده حداکثری از خانه خود و حفظ استقلال خود با افزایش سن هستید، ممکن است به خرید آسانسور خانگی فکر کنید. با آسانسور خانگی می توانید به راحتی به هر طبقه از خانه خود دسترسی داشته باشید. بسیاری از مردم در خانه های موجود خود آسانسور می سازند تا بتوانند با بالا رفتن سن متحرک بمانند. آسانسورهای خانگی نیز به شما این امکان را می‌دهند که همان خانه‌ای را که سال‌ها در آن زندگی کرده‌اید، نگه دارید. اگر قصد نصب آسانسور مسکونی را دارید، احتمالاً از خود می‌پرسید که این فرآیند چقدر طول می‌کشد.

در اینجا در اینکلیناتور، دو تا از سوالاتی که بیشتر از همه با ما مواجه می‌شویم این است: «ساخت آسانسور چقدر طول می‌کشد؟» و "چقدر طول می کشد تا یک آسانسور نصب شود

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 102 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 14:11

با طراحی بسیار جمع و جور آن، می توانید این نوع آسانسور را تقریباً در هر جایی از خانه خود قرار دهید. یک آسانسور بدون شفت نیز به فضایی برای اتاق ماشین نیاز ندارد و اگر می‌خواهید آسانسور فروش آسانسور را در طبقه‌ای با دیوارهای موجود قرار دهید، می‌توانید یک محوطه جزئی را انتخاب کنید. نمونه ای از این می تواند آسانسوری باشد که در انبار یا کمد تعبیه شده است. محبوب ترین مدل آسانسور بدون شفت است که دارای یک سیستم راهنما برای حرکت کابین و یک اتصال دیواری برای پشتیبانی از واحد است.

این نوع آسانسور مسکونی چقدر ایمن است؟

بسیار امن! این آسانسورها با استفاده از کنترل فشار ثابت کار می کنند. برای اینکه آسانسور بدون شفت شما کار کند، باید دکمه کنترل را فشار داده و آن را در موقعیت عملیاتی نگه دارید. اگر در سفر هستید و دیگر دکمه کنترل را نگیرید، آسانسور فورا متوقف خواهد شد. حسگرهایی که در بالا و پایین این آسانسور قرار دارند، هرگونه مشکل را تشخیص می‌دهند و از یک سواری ایمن اطمینان می‌دهند. درهای کابین همچنین دارای ویژگی قفلی هستند که تضمین می کند آسانسور حرکت نمی کند مگر اینکه درها به درستی بسته و قفل شوند. هنگام انتخاب آسانسور بدون محور، لازم نیست یک ویژگی ایمنی را که دیگر آسانسورهای مسکونی دارند از دست بدهید.

فواید، به طور خلاصه

آسانسورهای بدون شفت عبارتند از:

  • جمع و جور اما قادر به قرار دادن ویلچر و واکر است
  • امکان نصب در مکان هایی با پلان باز
  • مقرون به صرفه (هیچ اتاق ماشین مساوی هزینه کمتر است)
  • نصب سریع آسان (بدون شفت یا اتاق ماشین به معنای زمان نصب کمتر است)
  • برای هر کسی که مشکلات حرکتی دارد راحت است

آسانسور ترجیحی: ما در بالا و بالا هستیم!

برای بیش از یک دهه، Preferred Elevator به ساکنان مریلند مرکزی، بالتیمور، و واشنگتن دی سی خدمات رسانی کرده است. شما می توانید به تیم مجرب ما در نصب خانه و محصولات با کیفیت اعتماد کنید.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 15:17

آسانسور هیدرولیک بدون سوراخ : آسانسور هیدرولیک بدون سوراخ مشابه آسانسور معمولی است، اما نیازی به سوراخ یا شیار ثابت در زیر گودال ندارد. دارای پیستون های تلسکوپی در پایه گود است. فروش آسانسور این پیستون ها به کابین آسانسور اجازه می دهد تا 50 فوت حرکت کند. همچنین طرحی وجود دارد که دارای پیستون های غیر تلسکوپی است که فقط می تواند تا 20 فوت حرکت کند.

دلیل اصلی محبوبیت آسانسورهای هیدرولیک این است که راه اندازی آنها مقرون به صرفه تر است و در مقایسه با سایر آسانسورها هنوز هزینه نگهداری نسبتاً پایین تری دارند.آسانسورهای هیدرولیک انرژی بیشتری مصرف می کنند زیرا از موتور الکتریکی استفاده می کنند که بر خلاف گرانش عمل می کند. شما باید به طور منظم مایعات هیدرولیک را بررسی کنید زیرا یک نشتی کوچک می تواند به راحتی منجر به یک رویداد فاجعه آمیز یا تبدیل به یک خطر زیست محیطی شود.

3. آسانسور کمتر اتاق ماشین (MRL).

اکثر آسانسورها با ماشین آلات واقع در بالای چاه آسانسور طراحی می شوند. این نوع آسانسور دارای ماشینی است که در فضای سرپوشیده تعبیه شده است و هر زمان که نیاز به تعمیر و نگهداری باشد، فقط از بالای کابین آسانسور قابل دسترسی است. این نوع آسانسور فقط می تواند مسافت 250 فوتی را با سرعت 500 فوت در دقیقه طی کند.آسانسورهای MRL در ساختمان‌های متوسط ​​محبوبیت پیدا می‌کنند، زیرا در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند و به فضای کمتری در طول ساخت نیاز دارند.

4. وکیوم (هوا رانده) آسانسور خانه

آسانسورهای وکیوم که در سال 2005 به جامعه آسانسور معرفی شدند، از هیچ کابل یا سیستم قرقره ای برای کار استفاده نمی کنند. این آسانسورهای هوا محور بر اساس قوانین طبیعی فیزیک کار می کنند. این سیستم بالابر که با مواد پلی کربنات و آلومینیوم ساخته شده است، اساسا یک لوله در یک خلاء مهر و موم شده است. هوای زیر و بالای کابین آسانسور چیزی است که حرکت را تسهیل می کند. انواع آسانسور وقتی دکمه بالا را فشار می دهید، سیستم فشار بالای لوله را کاهش می دهد و فشار هوای زیر را مجبور می کند که لوله را به سمت بالا فشار دهد. هنگام پایین رفتن برعکس این اتفاق می افتد - فشار پایین به حداقل می رسد و آسانسور را مجبور به پایین رفتن می کند.از آنجایی که این نوع آسانسور در 3 مدل از یک سرنشین تا مدل سه سرنشین قابل دسترسی با ویلچر موجود است، بیشتر در مصارف مسکونی استفاده می شود.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 14:56

این یک چیز ادب است. «اگر من در یک مرکز خرید باشم و مادری با کالسکه دو نفره باشد، همیشه می‌گویم: «تو برو.» همین قوانین برای زنان باردار، سالمندان و افراد ناتوان اعمال می‌شود. فروش آسانسور گروسینگ می‌گوید: «این افراد مکان‌های پارکینگ ویژه‌ای دارند، بنابراین باید قوانین خاصی برای آسانسور نیز داشته باشند.

اگر شما یک دونده پیشرو هستید، فقط زمانی که مردم نیاز به خروج دارند کنار نروید در عوض از آسانسور خارج شوید. "اگر جلوی در ایستاده اید گروسینگ می گوید، به جای اینکه به کناری بروید و به مردم احساس ناراحتی کنید، کاملاً پیاده شوید. وقتی پیاده می‌شوید، به سمت چپ بروید. سپس، مؤدبانه، بی سر و صدا و سریع به داخل بازگرد.» علاوه بر این قوانین آداب معاشرت مدرن، در اینجا قوانین آداب معاشرت دوران ویکتوریا وجود دارد که باید بازگردند.

بدانید چقدر طولانی است که در را برای دیگران باز نگه دارید اینجا مقداری منطقه خاکستری وجود دارد، اما گروسینگ چند قانون کلی دارد. او می‌گوید: «اگر در بیش از نیمه باز است، به آرامی بسته می‌شود و فردی را در یک قدمی آسانسور می‌بینید، آن را کاملاً باز نگه دارید.» اما یک نظرسنجی سریع از کسانی که در آسانسور با شما هستند انجام دهید. اگر بیشتر آنها به وضوح عجله دارند، بهترین قضاوت خود را به کار ببرید. موارد را مورد به مورد در نظر بگیرید. شما نمی خواهید حامی باشید که در را برای کسی در فاصله 20 فوتی باز می کند - این آزاردهنده است. کاری را که فکر می‌کنید برای همه کسانی که در این موقعیت درگیر هستند، از جمله کسانی که در آسانسور با شما هستند، بهترین کار را انجام دهید.»

زیاد فکر نکنید - فقط مودب باشید و از عقل سلیم خود استفاده کنید منطقی فکر کن او می‌گوید: «این علم موشکی نیست، اما بسیاری از مردم به جای اینکه دیگران را در نظر بگیرند، فقط کاری را انجام می‌دهند که برایشان راحت است. «آداب به جای خودخواهی، از خودگذشتگی است. مهم این نیست که از چه چنگالی استفاده می‌کنید، بلکه به نحوه برخورد شما با یک موقعیت با توجه به شخص یا افراد درگیر مربوط می‌شود.» اکنون که قوانین آسانسور را می دانید

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 14:18

علاوه بر این، از آنجایی که بیشتر کاربردهای مهندسی نیاز به قدرت بارگذاری چند محوری دارند، رفتار آنها در شرایط بارگذاری خاص نیز نیاز به بررسی دارد اندازه‌گیری‌های تجربی ترکیبی، فروش آسانسور انجام‌شده در داخل و خارج از آزمایشگاه، و شبیه‌سازی‌های مدل المان محدود عددی به منظور بررسی ویژگی های مکانیکی ماکروسکوپی و خواص مواد یک کاربرد الاستومری .

در این کار، یک روش طراحی بهینه از برخورد شاسی آسانسور بر روی یک کمک فنر الاستومری پلی اورتان سلولی بسیار الاستیک در یک سناریوی خرابی ارائه شده است در ابتدا، نمونه‌های جاذب لاستیک مانند واقعی تحت تغییر شکل‌های فشاری تک محوری در یک ماشین بارگیری آزمایش شدند و منحنی‌های نیرو-جابجایی تجربی را استخراج کردند یک مدل گسسته (FE) از جاذب مورد بررسی توسعه داده شد و یک مدل مواد قابل تراکم MooneyRivlin اختصاص داده شد.

خواص مواد ساختار کمک فنر الاستومری پلی یورتان خاص طبقه بندی و تنظیم شده است و داده های تجربی را با محاسبات مدل عددی معادل (FE) تطبیق می دهد این با استفاده از باقیمانده‌ها بر اساس تاریخچه زمانی تجربی و عددی جابجایی‌ها به‌روزرسانی‌های پارامتر مدل ساختاری، بر اساس یک مدل اندازه‌گیری تجربی به دست می‌آید و داده‌های پاسخ معمولاً به‌عنوان باقیمانده‌های برآورد حداقل مربعات وزنی فرموله می‌شوند اگرچه مستعد به دام افتادن بهینه محلی است، تکنیک‌های بهینه‌سازی شیب‌دار مرسوم برای یافتن مقادیر بهینه که باقیمانده تک هدفه را به حداقل می‌رسانند، استفاده می‌شوند. روش دیگر، استراتژی های تکاملی (ES) [13] در تضمین همگرایی به یک بهینه جهانی، کمتر از نرخ های همگرایی، موثرتر هستند.

در این کار، یک الگوریتم بهینه‌سازی پیشرفته بدون گرادیان، به عنوان مثال، استراتژی انطباق تکامل ماتریس کوواریانس (CMA-ES) [14-16]، همراه با یک حل‌کننده تجاری FEA در یک طرح محاسباتی موازی برای حل استفاده می‌شود. مسئله بهینه سازی تک هدفه، به روز رسانی پارامترهای مدل بدون نیاز به تکنیک های کاهش مدل یا زیرساختار با استفاده از خواص مواد به روز شده و مشخص کردن رفتار هایپرالاستیک غیرخطی جاذب الاستومری، یک تجزیه و تحلیل غیرخطی صریح از تصادف سیستم آسانسور مورد آزمایش بر روی جاذب بافر انجام شد و سپس یک سری آزمایش در مقیاس کامل انجام شد آزمایش‌های تجربی درجا، نشان‌دهنده سناریوی تصادف شاسی آسانسور در سیستم جاذب بافر پس از سقوط آزاد کنترل‌شده است.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 198 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 22:33

برخی از سیستم ها عملکرد ویژه ای برای مسافران معلول دارند (که معمولاً به عنوان "حالت معلولیت" شناخته می شود) که در صورت فعال شدن، سیستم سعی می کند آسانسور خاصی فروش آسانسور را برای خدمات رسانی به آنها ارسال کند. برای این کار، یک دکمه ویژه در پایین صفحه کلید با نماد صندلی چرخدار وجود دارد که برای فعال کردن عملکرد استفاده می شود. کاربر ابتدا این دکمه را قبل از وارد کردن شماره مقصد فشار می دهد. یک راهنمای صوتی خودکار و صدای زنگ برای هدایت آنها به آسانسور پخش می شود. هنگامی که این عملکرد فعال می شود، زمان باز شدن درب تمدید می شود و دکمه بسته شدن درب به طور موقت غیرفعال می شود تا آنها را تسهیل کند. هنگامی که آسانسور در طبقه مقصد متوقف می شود، عملکرد به طور خودکار خاموش می شود و آسانسور به حالت عادی باز می گردد.

حالت نقص همیشه یک ویژگی استاندارد در سیستم های اعزام مقصد در بیشتر موارد نیست. حتی اگر این حالت در سیستم اجرا نشده باشد، باز هم می توان دکمه حالت نقص را روی صفحه کلیدها مشاهده کرد و اگر آن را فشار دهید، سیستم ماشین ها را به طور معمول اما بدون هدایت صوتی پخش می کند و زمان باز شدن طولانی درب را اختصاص می دهد (دکمه بسته شدن درب اگر آن را فشار دهید کار کنید).

سیستم هدایت رزرو مقصد فوجیتک تنها سیستمی است که "حالت معلولیت" را در خارج از ایالات متحده ارائه نمی دهد. در عوض، با ارائه دکمه‌های تماس معمولی و دکمه‌های طبقه برای آسانسورهای قابل دسترس خاص، سیستم توزیع آسانسور معمولی را فراهم می‌کند.

عملکردهایی برای اهداف اضطراری یا اهداف دیگر

اگرچه سیستم اعزام مقصد برای تخصیص آسانسورها طراحی شده است، اما پرسنل تعیین شده مانند نگهبانان، نظافتچی ها، تکنسین های آسانسور و غیره می توانند آسانسور را در حالت های مختلف مانند حالت بازرسی، خدمات متصدی و غیره برای شرایط خاص، مشابه سیستم های معمولی، تنظیم کنند. . در این شرایط برای راه اندازی آسانسور، دکمه های طبقه ای که در پشت کابینت قفل شده پنهان شده اند، باید باز شوند. به عنوان مثال، هنگامی که آسانسور در حالت خدمات آتش نشانی است، آتش نشانان آسانسور را با استفاده از دکمه های طبقه کار می کنند.

ادغام با سیستم امنیتی

سیستم اعزام مقصد نیز می تواند با سیستم امنیتی ساختمان یکپارچه شود. به عنوان مثال، هنگامی که کاربر سیستم امنیتی (مانند سیستم گردان، سیستم کارت دروازه و غیره) را با کارت هوشمند از پیش ثبت نام شده عبور می دهد، سیستم همزمان ثبت طبقه را نیز انجام می دهد. سیستم می تواند کاربر را محدود کند که فقط به طبقه تعیین شده برود. طبقات خاص یا سایر طبقات فقط روی طبقه اصلی تنظیم می شوند. Schindler PORT نمونه بسیار خوبی از این ویژگی است.

برخی از ساختمان‌ها از کاربران می‌خواهند هنگام رفتن به یک طبقه خاص، کارت هوشمند برای بررسی امنیتی بگیرند. در ارتباط با این سیستم، کاربران باید از صفحه کلید یا صفحه لمسی برای انتخاب طبقه و استفاده از کارت در طول سفر با آسانسور استفاده کنند. با این حال، اگر خودرو به محدودیت زمانی رسیده باشد، کار نمی کند. در این صورت آسانسور درهای خود را در این طبقه باز نمی کند و به طور خودکار به طبقه اصلی باز می گردد. نمونه ای از این پیکربندی اغلب در سیستم Schindler ID یافت می شود.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 77 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 15:18

پیدا کردن زباله بررسی اجزای مسئول بیشترین مصرف انرژی ضروری است. معمولاً سیستم درایو منبع بیشتر اتلاف انرژی است. در درایوهای قدیمی‌تر، مانند مجموعه‌های ژنراتور موتور، فروش آسانسور درایوها دائماً در حال کار هستند. این درایوها همچنین گرمای زیادی تولید می کنند که برای خنک شدن به انرژی بیشتری نیاز دارد.

هر بیت مهم است

از منظر ایمنی، مالی، فناوری و کارایی، مزایای زیادی برای مدرن کردن سیستم آسانسور وجود دارد. یک نوسازی کامل می تواند بیش از 120000 دلار تا 130000 دلار هزینه داشته باشد. ارتقاء اجزای آسانسور در طول زمان می‌تواند مانع از دست دادن یک‌هزار پول توسط مالکان شود. اگر یک نوسازی تمام عیار در بودجه نباشد، تغییرات کوچکتری وجود دارد که می توان بدون به دست آوردن هزینه های هنگفت ایجاد کرد.

روشنایی و دکمه ها: روشنایی یک راه کارآمد برای کاهش مصرف برق است. علاوه بر سبز بودن، تعویض روشنایی کابین آسانسور و دکمه های فشاری با ال ای دی یک راه کوچک اما قدرتمند برای صرفه جویی در هزینه است.

جایگزینی استارت: این ارتقا می تواند سالانه 300 تا 500 دلار اضافی برای صاحبان آسانسور صرفه جویی کند. یک استارتر جدید برای تضمین محافظت در برابر قدرت بی کیفیت که می تواند منجر به قهوه ای شدن پوست شود، ضروری است.

کنترل‌کننده‌ها: کنترل‌کننده‌هایی که دارای حالت آماده به کار هستند، راه بسیار خوبی برای کاهش هزینه‌ها هستند. حالت آماده به کار آسانسور را قادر می‌سازد تا زمانی که از آن استفاده نمی‌شود بخوابد یا خاموش شود. هنگامی که یک مسافر تماس را به پایین فشار می دهد، آسانسور دوباره بالا می رود.

ارسال مقصد: این سیستم به مسافران اجازه می دهد تا قبل از ورود به آسانسور، طبقه مورد نظر خود را روی صفحه نمایش یا تبلت وارد کنند. آسانسور از این اطلاعات برای گروه بندی سواران بر اساس طبقه استفاده می کند و آنها را به آسانسور خاصی هدایت می کند.

درایو احیا کننده: یک درایو احیا کننده انرژی تولید شده را در حالی که آسانسور در حال کاهش سرعت یا ترمز است بازیافت می کند و سوخت آن را به داخل ساختمان برمی گرداند.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 379 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 15:36

همه آسانسورها شبیه هم نیستند، بنابراین هنگام انتخاب یک راه حل امنیتی، بررسی کنید که سیستم آسانسور خاص شما دارای قابلیت های مورد نیاز شما باشد. برای اطلاعات دقیق تر در مورد اینکه فروش آسانسور آیا سیستم کنترل دسترسی آسانسور برای ساختمان شما مناسب است یا خیر، با کارشناسان چهار دیواری سکیوریتی مشورت کنید. با مشاوره رایگان و بدون تعهد ما، می توانید در مورد راه حل های دقیق موجود برای کسب و کار خود و هزینه های مربوطه اطلاعات کسب کنید.

نگرانی های امنیتی در دنیای مدرن متنوع تر شده است. این مواقعی است که هم دارایی های فیزیکی و هم دارایی های فکری دائماً در خطر هستند. راه حل های کنترل دسترسی در حال حاضر به یک نیاز اساسی هم در دنیای شرکت ها و هم در دنیای شخصی تبدیل شده اند. نیاز به امنیت بداهه های زیادی را در حوزه کنترل دسترسی به ارمغان آورده است.

چه ساختمان های شرکتی و چه ساختمان های مسکونی، کنترل دسترسی مترادف با یک محیط امن شده است. یکی از عناصر رایج در بین این نوع ساختمان ها آسانسور است. عنصری که بسیار رایج است اما اشتباهات امنیتی در مورد دسترسی به آسانسور بسیار زیاد بوده است.

آسانسور یکی از مناطق پرتردد است که در معرض چالش های مختلف امنیتی قرار دارد. چالش هایی که یک آسانسور قابل دسترسی ایجاد می کند، تمام امنیت سنتی را تضعیف می کند. مثلاً آداب نگه داشتن در آسانسور برای کسی، خلاف جنبه امنیت آسانسور است.

این وبلاگ همه چیز در مورد درک نیاز به کنترل دسترسی آسانسور است. همچنین خواهیم دید که چگونه از آسیب پذیری ها محافظت کنیم.

کنترل دسترسی آسانسور چیست؟

کنترل دسترسی آسانسور مانند ایمن کردن یک در یا یک نقطه ورودی است. یک سیستم کنترل دسترسی آسانسور از دسترسی ورودی و همچنین دسترسی محدود استفاده می کند. طراحی آن به ارزیابی افراد از طریق اعتبار آنها کمک می کند. سپس طبق مجوزهای کاربر خاص خود، دسترسی آنها را فراهم کنید.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 127 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 12:44

ادغام سطح بالا همچنین به طور قابل توجهی هزینه های نصب و اجرای کلی شما را کاهش می دهد. بدون نیاز به سیم رله و ورودی بین دو سیستم، نیاز به سخت افزار اضافی حداقل است سرویس آسانسور.

کنترل دسترسی آسانسور: انتخاب راه حلی برای ساختمان های چند مستاجر با راه حل های کنترل دسترسی آسانسور آشنا شوید وقتی به کنترل دسترسی ملک خود فکر می کنید، آسانسورها احتمالا آخرین چیزی هستند که به ذهن می رسد. اما در مورد آن فکر کنید: آسانسورها دسترسی به هر طبقه در ساختمان شما را فراهم می کنند. و اگر کنترل دسترسی آسانسور ندارید، دسترسی به کل ساختمان خود را کنترل نمی کنید.

بنابراین، اگر مالک یا مدیریت یک ملک چند مستاجر با آسانسور هستید، باید در سیستم کنترل دسترسی آسانسور سرمایه گذاری کنید.برای کشف اینکه کنترل دسترسی آسانسور چیست، چگونه کار می کند، مزایای آن و نحوه انتخاب بهترین سیستم را بخوانید.

در این راهنما، ما موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

 

  • کنترل دسترسی آسانسور چیست؟
  • انواع سیستم های کنترل دسترسی آسانسور
  • نحوه عملکرد کنترل دسترسی آسانسور
  • مزایای دسترسی کنترل شده برای آسانسور
  • انتخاب بهترین سیستم کنترل دسترسی آسانسور

 

کنترل دسترسی آسانسور چیست؟

کنترل دسترسی آسانسور عملی است برای تنظیم اینکه چه کسی می تواند با آسانسورهای ساختمان شما تماس بگیرد و/یا به طبقات خاصی در ساختمان شما دسترسی داشته باشد. یک سیستم کنترل دسترسی آسانسور متشکل از سخت افزار و نرم افزار است که آسانسورهای داخل ساختمان را راه اندازی می کند و اجازه دسترسی به طبقات خاص را می دهد. و درست مانند درهای ورودی ساختمان، آسانسورها مناطق پرترافیک هستند که ممکن است به دسترسی کنترل شده نیاز داشته باشند.

به طور کلی، سه نوع اصلی کنترل دسترسی آسانسور وجود دارد:

کنترل دسترسی تک آسانسور تنها یک آسانسور را در یک ساختمان راه اندازی می کند. ساختمان های کوچکتر با طبقات کمتر و مستاجران کمتر، مانند ساختمان های آپارتمانی کوچک، این سیستم را دارند. سیستم های کنترل دسترسی برای آسانسورهای تک به شما این امکان را می دهد که زمان های خاصی را تعیین کنید که مستاجرین بتوانند از آسانسور استفاده کنند و آن را از توقف در طبقات خاص محدود کنید.

بانک های آسانسور در ساختمان های بزرگتر یافت می شوند و برای جابجایی افراد متعدد در کابین آسانسور استفاده می شوند. در ساختمان‌های تجاری بلندمرتبه و تجاری، بانک‌های آسانسور دسترسی مستاجران را به طبقات خاصی محدود می‌کنند - یعنی طبقه‌ای که مجموعه اداری آنها در آن قرار دارد.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 81 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 13:33

اگر نقص یا تخلفی تشخیص داده شد، می‌توانید یک تیم حرفه‌ای مانند Champion Elevator برای ثبت تأییدیه تصحیح داشته باشید. تمام مشکلات باید ظرف 120 روز پس از اطلاع از نقص یا تخلف برطرف شود فروش آسانسور. هنگامی که مشکل حل شد، 60 روز فرصت دارید تا تأییدیه اصلاحات را به اداره ساختمان نیویورک ارسال کنید تا از جریمه جلوگیری کنید و آسانسور خود را برای ادامه کار ترخیص کنید.

Champion Elevator نه تنها می‌تواند بازرسی‌های لازم را انجام دهد، بلکه می‌تواند هر گونه نقص یا تخلف شناسایی شده در طول بازرسی‌ها را اصلاح کند - همه اینها در حین بررسی ویژگی‌ها و الزامات بخش ساختمان‌های نیویورک. داشتن راهنمایی های متخصص در طول فرآیند بازرسی و رفع تخلف به شما کمک می کند تا زمان از کار افتادن آسانسور خود را کاهش دهید، از جریمه ها و جریمه های سنگین جلوگیری کنید و سردرد طبقه بندی الزامات مشخص شده توسط ایالت را از بین ببرید.

**

دانستن زمان ارتقای مدرن سازی آسانسور

نوسازی آسانسور فرآیند به روز رسانی اجزای حیاتی آسانسور برای همگام شدن با فناوری جدید، بهبود کارایی آسانسور و افزایش ایمنی مسافران است. نوسازی نسبت به تعویض کامل آسانسور هزینه کمتری دارد و مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و در عین حال ارزش ملک را بهبود می‌بخشد و آن را به سرمایه‌گذاری مناسبی برای سیستم آسانسور شما تبدیل می‌کند.

زمانی که سرویس، تعمیر و تعویض آسانسور در پایان عمر آسانسور شما مکرر و پرهزینه می شود، زمان نوسازی آسانسور را خواهید دانست. آسانسورهای هیدرولیک معمولاً بین 20 تا 25 سال، آسانسورهای کششی سقفی حدود 30 سال و آسانسورهای بدون اتاق ماشین حدود 15-10 سال طول عمر دارند. با این حال، این ارقام فقط تقریبی هستند و طول عمر دقیق آسانسور بر اساس دفعات استفاده متفاوت است. تصمیم برای نوسازی باید بر اساس نیازهای خاص آسانسور شما توسط یک تکنسین باشد.

 

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 12:31

این آسانسورهای مسکونی نوآورانه به عنوان تنها آسانسورهای خانگی با هوا در جهان به آرامی بین طبقات حرکت می کنند در حالی که در مقایسه با آسانسورهای مسکونی سنتی به فضای، انرژی فروش آسانسور و نگهداری بسیار کمتری نیاز دارند.این آسانسورهای پانوراما با استفاده از فناوری پنوماتیک برای تولید آسانسور، راه حلی سازگار با محیط زیست و زیبایی شناختی برای خانه هایشان به صاحبان خانه ارائه می دهند.

چه ماشین آلات را مستقیماً بالای واحد قرار دهید و چه از راه دور آن را قرار دهید، ویدیوی ماشین آلات ارتقاء PVE ما آخرین ارتقاءهای موجود برای ماشین آلات آسانسور خلاء را به نمایش می گذارد.با 3 گزینه ارتقاء ماشین آلات موجود، صاحبان خانه می توانند راه حل ماشینی را متناسب با راحتی و نیاز خود انتخاب کنند.از ویدیوی گزینه‌های ارتقای ماشین‌آلات PVE ما در زیر دیدن کنید که مزایا و ویژگی‌های هر گزینه ارتقای ماشین‌آلات را نشان می‌دهد، از جمله ارائه مقایسه رتبه‌بندی صدا و دسی‌بل در زمان واقعی برای بینندگان برای شنیدن آسانسورهای در حال کار.

پایه استاندارد - آکوستیک

گزینه استاندارد Mount – ماشین آلات صوتی برای آسانسور خلاء اجازه می دهد تا ماشین آلات مستقیماً بالای واحد قرار گیرند. یک سیستم plug & play که به منبع تغذیه 220 ولت نیاز دارد، این گزینه ماشین آلات ارتقا یافته برای آسانسور خلاء نصب آسانی را ارائه می دهد و به عنوان یک راه حل کاهش صدا برای برنامه های نصب شده استاندارد طراحی شده است.

با نیاز به فاصله 107 اینچی از بالای سر در طبقه بالا، نیروی گرانش به سادگی برای فرود استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که سواری آرام را تضمین می کند زیرا هیچ موتور یا توربین در هنگام حرکت به سطح مورد نظر شما فعال نمی شود. Split-Unit Mount - گزینه ماشین آلات داخلی برای آسانسور خلاء به ماشین اجازه می دهد تا از راه دور از بالای واحد قرار گیرد.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 15:46

با وجود چنین مشتریانی باهوش، آسانسورها و آسانسورهای قایق بادبانی مطمئناً بسیار پیچیده تر و زیباتر از آنهایی هستند که معمولاً در ساحل دیده می شوند. به این ترتیب، فروش آسانسور جزئیات طراحی باید هوشمندانه گنجانده شود تا در عملکرد آسانسور به خطر نیفتد، که چالش های زیادی را برای متخصصان ایجاد می کند.

وینکه ون در استار در هلند مارین لیفت توضیح داد: «سوپرقایق‌های لوکس آثار هنری قایقرانی هستند، در این شکی نیست. در طول سال‌ها، بالابرهای قایق‌های تفریحی بیشتر و بیشتر در مرکز این آثار هنری قرار گرفته‌اند و خواسته‌های مالک را برای زیبایی‌شناسی، فناوری و عملکرد برآورده می‌کنند.

در هلند مارین لیفتز، ما همیشه از نزدیک با معماران دریایی و طراحان داخلی در این تاسیسات کار کرده‌ایم، اما در سال‌های گذشته، چندین بار از ما خواسته شده که با هنرمندان کار کنیم. نه تنها هنرمندان تجسمی به معنای سنتی، بلکه هنرمندان چند رسانه ای. در یکی از آخرین پروژه هایمان، با یک هنرمند مشهور شیشه گری فرانسوی همکاری موفقیت آمیزی داشتیم که نتیجه آن آسانسوری با کف شیشه ای خیره کننده بود. بسیاری از آسانسورهای دیگر ما نیز با قطعات برنجی یا مسی پیچیده مانند M/Y Nirvana (تصویر بالا) پیچیده شده‌اند، و سال گذشته آسانسور مالک را طراحی کردیم که در آن کف و دیوار پشتی کاملاً متحرک بودند، که این توهم را ایجاد می‌کند که شما در هنگام سفر به پایین اقیانوس به پایین می آیند و در مسیر بالا برعکس.

ادغام آسانسور با هنر یا فناوری های جدید تنها زمانی می تواند با موفقیت انجام شود که یک همکاری قوی بین مهندسان سازنده، معماران، حیاط و هنرمندان وجود داشته باشد. وقتی این همکاری منسجم باشد، هنر زیبایی‌شناسی و تسلط فنی با هم متحد می‌شوند و نتایج خیره‌کننده‌ای حاصل می‌شود.»

مایک برانت، مالک Lift Emotion اضافه کرد: «در طول سال‌ها، ما درخواست‌های عجیب و غریب زیادی برای آسانسورهای پیچیده داشته‌ایم، 

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 85 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 17:15